صدرنشینی صبا، استقلال و فولاد، سقوط پرسپوليس
 
بازی
 
 
دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, :: 17:0 ::  نويسنده : عارف

هفته سوم ليگ برتر فوتبال:
در ورزشگاه آزادي، پرسپوليس ميزبان شهرداري تبريز بود که در اين بازي به نتيجه اي بهتر از شکست دو بر يک دست نيافت؛ شکستي که به شدت هواداران اين تيم را ناراحت کرد و آنها نيز همانند دو ديدار گذشته با تشويق علي دايي و شعار عليه سرپرست باشگاه و سرمربي تيم به نحوه بازي سرخ پوشان اعتراض خود را نشان دادند. در حساس ترين ديدارهاي شب دوم هفته سوم رقابت هاي ليگ، استقلال در کرمان، کار بزرگي کرد و با رقم زدن دومين پيروزي فصلش با هفت امتياز به رده دوم جدول رده بندي راه یافت.
سرویس ورزشی «تابناک» ـ شب نخست هفته سوم ليگ برتر فوتبال، پنجشنبه شب با برگزاري چهار ديدار به پايان رسيد که در آن تيم هاي تراکتورسازي، ذوب آهن و ملوان برابر حريفان خود به برتري رسيدند و در حساس ترين بازي پرسپوليس در خانه مغلوب شهرداري تبريز شد.

در ورزشگاه آزادي، پرسپوليس در حضور 65 هزار هوادار ميزبان شهرداري تبريز بود که در اين بازي به نتيجه اي بهتر از شکست دو بر يک دست نيافت؛ شکستي که به شدت هواداران اين تيم را ناراحت کرد و آنها نيز همانند دو ديدار گذشته با تشويق علي دايي و شعار عليه سرپرست باشگاه و سرمربي تيم به نحوه بازي سرخ پوشان اعتراض خود را نشان دادند. اين باخت، باعث شد تا سرخ پوشان تا رده هفدهم سقوط کنند.

ملوان در زمين خود ميزبان مس سرچشمه بود که توانست در اين بازي خانگي به برد پرگل چهار بر صفر دست پيدا کند. گل هاي ملوان را در اين ديدار محمد نزهتي در دقيقه نخست، علي جراح کار در دقيقه 49، مهدي دغاغله در دقيقه 53 و دقيقه 90 + 4 زوران زلاتکوسکي به ثمر رساند.

تراکتورسازي با امير قلعه نويي به دومين برد خود در اين فصل دست يافت. تراکتوري ها ميزبان شاهين بوشهر بودند که در اين بازي خانگي با تک گل محمد ابراهيمي در دقيقه 28 به برتري رسيدند تا موقتاً صدرنشين ليگ برتر شوند.

سايپا البرز و ذوب آهن در ورزشگاه انقلاب به مصاف هم رفتند. جدال استاد و شاگرد در اين بازي از نکات جالب بود. ذوب آهني ها که در بازي هفته گذشته در خانه شکست خورده بودند، براي برد مقابل سايپا به ميدان رفتند و در پايان با تک گل محمد قاضي در دقيقه 85 به برتري رسيدند و نخستين پيروزي خود را جشن گرفتند.

در حساس ترين ديدارهاي شب دوم هفته سوم رقابت هاي ليگ، استقلال در کرمان، کار بزرگي کرد و با رقم زدن دومين پيروزي فصلش با هفت امتياز به رده دوم جدول رده بندي صعود کرد.
در اين شب و در دیگر ديدارهاي مهم صبا با عبدالله ويسي در خانه راه آهن، دو بر صفر به برتري رسيد تا صدرنشين جديد ليگ برتر لقب بگيرد. سپاهان نيز با شکست نفت آبادان به نخستين پيروزي فصل خود رسيد.

در شب نخست هفته سوم نيز پرسپوليس باز هم شکست خورد تا سرخپوشان به لطف سه شکست مس سرچشمه تيم آخر جدول لقب نگيرند. در اين شب، تراکتورسازي و ذوب آهن نيز مقابل رقبايشان به برتري رسيدند.

پیروزی سپاهان، داماش، صبا و فولاد / تیم دایی مغلوب صبای قم شد

سومین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم‌های داماش گیلان، سپاهان اصفهان، صبای قم و فولادخوزستان پیگیری شد.

صباي قم صدرنشين جديد ليگ برتر

تيم فوتبال راه‌آهن در ورزشگاه خانگي خود برابر صباي قم شكست خورد.

عبدالكريم اسلامي در دقيقه ده و اكبر صادقي در دقيقه نوزده براي صبا گلزني كردند تا اين تيم با هفت امتياز به صدر جدول ليگ برتر صعود كند.

اين نخستين شكست راه‌آهن با مربيگري علي دايي بود. دايي شب گذشته از سوي بینندگان پرسپوليس در ورزشگاه آزادي تشويق شده بود و آنها خواستار بازگشت او به پرسپوليس بودند. راه‌آهن هنوز بردي به دست نياورده و هم اكنون دو امتياز دارد.

روز دوم از هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر با برگزاری چهار دیدار آغاز شد. در پایان این دیدارها نتایج زیر رقم خورد:

* فجرشهید سپاسی شیراز صفر؛ داماش گیلان یک

گل: علیرضا نظیف کار (32)

* سپاهان اصفهان دو، صنعت نفت آبادان یک

گل‌ها: عماد محمدرضا (39) و فابیو جانواریو (45) برای سپاهان و فونیکه سی (55) برای صنعت نفت آبادان

* راه آهن شهرری صفر، صبای قم دو

گل‌ها: عبدالکریم اسلامی (10)، اکبر صادقی (18)

* فولاد خوزستان دو، نفت تهران یک

گل‌ها: رضا نوروزی (48) و بختیار رحمانی (1+90) برای فولاد خوزستان و مجتبی زارعی (39) برای نفت تهران

*نتايج کامل هفته سوم:

ملوان چهار، مس سرچشمه صفر
سايپا صفر، ذوب آهن اصفهان يک
تراکتورسازي يک، شاهين بوشهر صفر
پرسپوليس يک، شهرداري تبريز دو
راه آهن صفر، صباي قم دو
فجرسپاسي صفر، داماش گيلان يک
سپاهان دو، صنعت نفت آبادان يک
فولاد خوزستان دو، نفت تهران يک
مس کرمان يک، استقلال دو

*برنامه هفته چهارم:

سه شنبه 90/5/25

شاهين بوشهر؛ ملوان انزلي
مس سرچشمه؛ پرسپوليس
نفت آبادان؛ مس کرمان
داماش؛ تراکتورسازي
ذوب آهن؛ فولاد خوزستان
صباي قم؛ سايپا
نفت تهران؛ راه آهن

چهارشنبه 90/5/26

استقلال؛ فجر سپاسي
جدول ليگ برتر در پایان هفته سوم



همه بازي ها به جز ديدارهاي استقلال و پرسپوليس برابر حريفانشان، رأس ساعت 22 آغاز مي شود. سرخابي ها نيز از ساعت 22/30 به مصاف رقبا مي روند. نام تيم هاي ميزبان در آغاز آمده است.



نظرات شما عزیزان:

عبدالله
ساعت17:22---7 شهريور 1390
خیلی خوب است عالی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و آدرس arefgame.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 42
بازدید کل : 12673
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1